Ruimtes

De Oude en Nieuwe Kerk beschikken naast de kerk over een aantal kleine zalen. Bijvoorbeeld voor je medewerkers, omkleedruimte of je vergaderruimte.

De Oude en Nieuwe Kerk beschikken naast de kerkruimte ook over een aantal kleinere zalen. Bijvoorbeeld als regieruimte voor je medewerkers, kleedkamer voor de musici of gewoon als inspirerende vergaderlocatie.

Nieuwe Kerk

Ook de Nieuwe Kerk heeft enkele afzonderlijke ruimtes beschikbaar. Deze zijn echter niet los van de kerk te huren. In de Nieuwe Kerk zijn een viertal ruimtes beschikbaar als kleedkamer of regieruimte.

Oude Kerk

De Oude Kerk heeft drie zalen tot haar beschikking. De Wilhelminazaal, de Doopkapel en de onlangs gerenoveerde Consistorie. Het is ook mogelijk om deze zalen afzonderlijk van de kerkruimte te huren.