Prijzen en tijden

Onze monumentale kerken zijn al sinds de dertiende eeuw beeldbepalende gebouwen in de skyline van Delft. Heb je de kerk al eens bezocht? Bereid je bezoek voor: check hieronder de openingstijden en de prijzen, plan je bezoek, lees je in in de geschiedenis van de Oude Kerk en de Nieuwe Kerk en bekijk onze agenda welke exposities en evenementen er zijn.

Openingstijden Oude en Nieuwe Kerk

Maandag - Vrijdag

Zaterdag

November t/m januari

11.00 - 16.00

10.00 - 17.00

Februari t/m oktober

10.00 - 17.00

15 min. voor sluitingstijd worden er geen bezoekers meer toegelaten tot de kerken. De toren sluit een uur eerder dan de kerken.

• De toren kan i.v.m weersomstandigheden gesloten zijn.
  • De kerken kunnen gesloten zijn i.v.m diverse activiteiten. Voor eventuele aangepaste openingstijden, raadpleeg de agenda.
  • In de kerstvakantie zijn de kerken zowel doordeweeks als op zaterdagen geopend van 10:00 - 17:00.
  • Beide kerken zijn rolstoel toegankelijk. Let op: de vloer kan echter ongelijk/ hobbelig zijn.

Toegangsprijzen Oude en Nieuwe Kerk

€ 5.00

n.v.t.

€ 10.50

We zijn niet aangesloten bij Museumkaart, maar we bieden wel een korting als je je museumkaart kunt tonen.

• Klik hier voor het reserveren van uw online tickets.
  • U kunt ook in de kerk of in onze shop op het marktplein (Markt 73) uw tickets aanschaffen.
  • Het combiticket is niet geldig in combinatie met andere acties.
  • Kinderen t/m 5 jaar hebben geen toegang tot de toren.
  • Kinderen van 6 t/m 16 jaar mogen enkel onder begeleiding van een volwassenen de toren beklimmen.
  • Rugzakken of paraplu's zijn niet toegestaan op de toren.
  • Huisdieren zijn niet toegestaan. Hulphonden zijn uiteraard wel welkom.
  • Studentenkorting wordt enkel gegeven op vertoon van een geldige studentenkaart.
  • Eten en drinken is niet toegestaan in de kerken en de toren.
  • Bezoekers met een Rotterdampas of de Delftpas hebben gratis toegang tot de kerken en toren.