Wordt ook vriend van de Oude en Nieuwe Kerk

Vriendenpas

Kom je vaker in onze kerken? Laat dan nu een vriendenpas maken en bezoek het gehele jaar onze kerken! En dat is niet alles: je wordt ook uitgenodigd voor exclusieve evenementen zoals lezingen, inloopconcerten en rondleidingen.

Vraag je pas nu aan!

We hebben een paar dingen van je nodig om je persoonlijke pas te maken. Daarvoor vragen we je om het onderstaande formulier in te vullen met je gegevens. Als we dat hebben ontvangen, dan maken we een pas voor je.

Zodra deze gereed is ontvang je een melding dat je je pas op kunt halen.

Wanneer je de pas ophaalt, betaal je eenmalig €20,- (per jaar) en kun je gedurende 1 jaar (vanaf datum afname) onbeperkt de Oude & Nieuwe Kerk bezoeken.

Deze pas geldt enkel voor een bezoek aan de kerken en is NIET geldig in de toren. De pas is persoonlijk en geldig voor 1 persoon.