Huwelijksdienst

De Oude Kerk is in het bijzonder geschikt om een zegen te vragen over het huwelijk van twee mensen. Deze kerk biedt hiervoor faciliteiten voor kleine en grote gezelschappen.

Trouwen in de Oude Kerk

In de afgelopen honderden jaren zijn vele, bekende en minder bekende, Nederlanders in de Oude Kerk van Delft getrouwd. Zo werd op 24 april 2004 het huwelijk van Prins Friso en Prinses Mabel ingezegend in deze prachtige kerk.

Trouwen in één van de mooiste kerken van Nederland: De Oude Kerk. De ruimte ademt van nature de juiste sfeer om jullie huwelijk te bezegelen.

Naast kerkelijke huwelijken kunnen ook burgerlijke huwelijken worden voltrokken. Of beide direct na elkaar. Na de huwelijksceremonie is er in de kerk ook ruimte voor een receptie of een diner.

We denken graag met jullie mee over de vele mogelijkheden die de Oude Kerk biedt. Tijdens de ceremonie staat de kerk exclusief tot jullie beschikking, de kerk is dan gesloten voor museale bezoekers en andere gebruikers.

Receptie/diner

Voor of na de plechtigheid kunnen jullie gebruik maken van onze uitgebreide cateringfaciliteiten. Zo kunnen jullie de gasten een hapje en drankje aanbieden, maar behoort ook een volledig (gala) diner tot de mogelijkheden.

Informatie aanvragen

Via onderstaand formulier kunnen jullie informatie aanvragen voor de bruiloft. We nemen dan zo snel mogelijk contact met jullie op om jullie evenement door te spreken. Daarna kunnen wij een gespecificeerde offerte voor jullie maken.

Aanvraag info verhuur

Waar kunnen we je mee helpen?

Geen resultaten gevonden.